ilkgozagrimhavinim Selam güzel anneler🙋🏼♀️ İkili tarama testinde bebeğinin cinsiyetini öğrenen var mı? Sonradan değişen veya değişmeyen. Haftaya çarşamba ikili test için randevum var. Doktor tok gel dedi. Acaba cinsiyet tahmini mi yapıcak. Sizce?
Dilekcnkn ilkgozagrimhavinim Ben ikili test yapmadım ama doktorum ultrasonla bakacaktı banada öyle demişti tok gel diye 🤷♀️ Ama sebebini bilmiyorum çok küçük dedi o yüzden cinsiyetini söylemedi 15-16 haftada netleştiği için o zaman çağırdı
Ceylam ilkgozagrimhavinim 12 hafta oluyor erken oluyor tahmini yorum yapılabilir benim 2 doğumumda 12 haftada kız dedi sonra bi gittim erkekli dedi:)( 2 erken annesiyim şimdi 3 .yolda 17 haftaligim hâlâ ogrenemedim göstermiyo:)
Dilekcnkn ilkgozagrimhavinim Evet bazıları tahminde bulunuyor doğruda çıkıyor bizim doktor riske atmadım acile gittim bir ara başka doktor vardı o zaman renkli olarak gösterdi bana oğluşumun pipisini 😂😂
ilkgozagrimhavinim Sinem12345 benim sonuç zamanım bayrama denk gelicek sanki🙄 ikili testte ultrason kontrolünü doktorumuz mu yapıyor peki?
Suicmeyiunutma 2li testte %90 erkek dendi 😊 bende acaba değişir mi diye bir sonraki kontrolümü bekliyorum 🙏
ilkgozagrimhavinim Suicmeyiunutma bende ikili test için çok heyecanlıyım yaa belki tahminde bulunur tahmini tutar🙄 kemik yapısından vs. anlayabiliyomuş bazı uzmanlar. Rabbim sağlık versin en başta hayırlısını versin ama insan merak ediyor
Ozgecomelek Suicmeyiunutma erkekler erken belli oluyor ve genelde 12 . Haftadan ve sonrasında ultrosan da görünüyor değişeceğini pek sanmıyorum ama kız bebeklerde 20. Haftaya kadar yanılma payı oluyor malesef ☺️
Ceylam ilkgozagrimhavinim ayy yok bi erkek gibi dedi yok emin değilim dedi sonra 5 nde gideceğim bakiim ne olcak:)
Aleynaezel ilkgozagrimhavinim ıkılı test kan alıp 10 sonra çıkana mı dıyosunuz saglıklımı Doğum sendromlumu ona baklıyomus onda mı ögrenıyosunuz ben 12 haftalığım kan verdım 10 gün sonra gel dedı ama ne olduğunu bılmıyorum ondan soruyum dedım