Prensesannesiiiiiii kızlar doktor kızıma kalça usg bakti sol kalça normal sağ kalça tip 2a normal değil dedi 1 ay sonra tekrar cagirdi basına böyle bisey gelen var mi😓😓😓
E123 Prensesannesiiiiiii kızımda yaşadım bu problemi askı aparat kullandık iki yıl kadar doktor kontrolünde her ay götürdüm çok şükür riski atlattı diyene kadar doktorumun dediklerini yaptım
Didemalkanendik Normal canm endişelenme ilk dönemde iki bez kullanıdırıyorlar eğer geçmezse yada tam olması gerekn değere dönmeZse ortez takıyorlar