Flower3 Fatmanur Hanımın da çok hastası var zaten 3doktor dan çok memnun herkes Figen Han.,Fatmanur Hn.,birde Başak Hn. Ama bu kişiye göre değişir tabi birazda elektrik alma durumu doktor hasta arasında.ben Fatmanur Hanıma doktorum izindeyken bir defa kontrole gittim ama yine seçim tercihimi Figen Hanımdan yana kullanırım🙂çok pozitif çok güleç ve çok detaycı bir Dr. Fiyatlar konusunda şöyle;benim özel sağlık sigortam var muayene 90oduyorum nst için sadece8tl ödüyorum.dogumumda zorunlu sezeryan olacak daha dün fiyat aldım zorunlu sezeryan 5500tl