Kızlar merhaba
35+3 oldum Küçükköy Başarı hastanesi çağla hanımın hastasıyım ama bugün öğrendim ki çağla hanım başarıdan ayrılmış asya hastanesine başlayacakmış internetten biraz araştırdım asya hastanesiyle ilgili iyi şeyler yazmıyor asya hastanesine giden memnun kalan var mı ?