Birdemetanne Kızlar merhaba çok üzgünüm bugün ilk kontrolüme gitti 4+6 uygulamaya göre doktor dedi ki kesenin arkasında kanama var progestan ve vitamin verdi düşecek mi yani bebeğim kese 4 mm kanama 10 mm
Esrasel Birdemetanne 2 hamileligimde de ayni şekilde kanamam vardi ilk kizim 3 yasinda 😊 ikincisi 19 haftalik oldu zor bi dönem ama geciyor korkmayın kötü düşünmeyin dinlenin bol bol ayaklarinizi yüksekte tutarak yatin
fatmacos Birdemetanne hayır dikkat edersen ilaçlarını düzenli kullanırsan ve sağlıklı Bi bebekse düşmez Allah izin verirse benim de 7. Haftada belirdi kanama sonucu öğrendim 12 ye kadar full yattım hiç Bi iş yapmadım çok şükür atlattık 19 haftalık oldum
Refyamat2 Birdemetanne aynı bende öyle oldum canım suan 27 haftalık olduk çok şükür düşecek diye birşey yok rabbim ömür verdiyse yaşıyor sürekli yat ilaçları da kullan ayakların yukarda yat Allah’ın iZniyle hiç bisey olmaz
BaharYunuss Birdemetanne aynı durum bende de vardı progestan kullandım sürekli uzanacaksın çok fazla ayakta durma bir de doktorum genellikle sola doğru yatmami önerdi bisey olmaz allahın izniyle dikkat edersen son olarak şu duayı et sürekli: Allahım el mani isminle bebegimin düşmesine mani ol el musavvir isminle sağlıklı bir şekilde biçimlendir diye.Allah herkesin evladını bağışlasın inşallah🤲
Birdemetanne Esrasel çok sağolun Allah uzun ömürler versin yavrularıniza bana da kucağıma almayı nasip etsin inşallah
Birdemetanne fatmacos çok şükür ne güzel inşallah bana da Allah nasip eder size de hayırlı olsun içim rahatladi
Birdemetanne Refyamat2 Allah razı olsun çok teşekkür ederim size de sağlıkla kucağıniza almak nasip olsun inşallah