Seyma18 Kızlar 18+2 haftalık hamileyim. Ama mide bulantim hala geçmedi. Hala bulantı ve kusmalarim devam ediyor. Bugün başıma da ağrı girdi bulantim daha da çok arttı. Siz nasıl geçirdiniz bulantıyi acaba ? 😢😢
Sakaryali54 Seyma18 zofran dil alti 4mg kullaniyorum.beni biraz sakinlestiriyor.kusmami kesti bulantiyi tam kesmedi hafifletti.rahatim ama cok sukur
Neslihan06 Bende 18+2 deyim bir hafta oldu bulantılarım bitti hareketlerinide yeni yeni hissetmeye başladım
Seyma18 Neslihan06 benim sürekli olmuyor ama bazen bütün gün sürüyor. Ben daha hissetmiyorum tam olarak nasıl oluyor