Srcozlm17 Kızlar bir kaç gün çok yordum kendimi sağ omzumun altında yani özür dilerim sütyen takarız ya hani tam orası kramp şeklinde agrı giriyor dünden beri acaba nasıl geçer yardımcı olurmusunuz 🤦♀️
Gokalptugcee Srcozlm17 aynı bnmde orası sağ omuz tam dedğnz gibi bnde aynı ağrıyı çekyrm 3 gündür 30 haftalık oldm acaba ondan mı gebelik ilerledikçe sırt ağrısı olur diolar
Srcozlm17 Gokalptugcee ya ben daha salı günü gittim doktora doktorum normal dedi bel de agrı kollarda bacaklarda güçsüzlük halsizlik olur dedi birde bende karın agrısı vardı nst ye bağlandım sancı çıktı çarşamba tekrar gel dedi tekrar gittim ondada biraz çıktı yatıp dinleneceksin yormıcaksın kendini dedi birde bol bol su iç dedi ama agrım var yani