merweeilbey1 Mrb hanımlar çok bulantım var sabahtan beri ama istifra etmedim geliyor gidiyor öylece öğürdüğüm zamanda bebiş kasılıyor çok zorlamak istemiyorum da benim gibi olanlar var mı lütfen cvp yazın 36+3 haftalığım
edasaribek haftamdayim mide bulantim mide yanmam ve ishalim var bende korkuyorum su 2 gundur baya artti