Allah o ilacı kimseye kullanmayı nasip etmesin. Hayatımda kullandığım en kötü ilaçtır. Resmen o ilacı içtikten yaklaşık 2 saat sonra bayılıyordum. Günde 3 kez kullanıyordum. Uykumda bile beni bunalıp uyandırıyor o derece yani. Sonradan doktorum iğne verdi. Hem kanamam durdu hem de o illet ilaçtan kurtulmuş oldum.