Zuzuu Kızlar bebeğiniz hareketli olmadığı zamanlarda varlığını hissediyor musunuzzz? Bende 27.haftamdayım hala dönme oynama hissetmiyorum sadece tekmeleri çok güçlü hatta dışardan bile çok rahat belli oluyor ama oynamadığı zaman neden bu kadar hafif karnımda? Aynı hislerde olan var mı?
Glyldz Zuzuu benimki surekli hareket halinde terssiz birde basi mide kismimda ayaklari assada bazrn soluma giriyo donme hareketlerini filan zamanla hissedersin
Zuzuu Mesude26 dönüşünü hissediyor musunuz? Ben hareketleni çok güzel hissediyorum ama şu dönme nasıl bişey bilmiyorum
Glyldz Mrsburunc tutmuyorum canim da cpk zorlaniyorum ya lavabonun onunde yaticam artik bi ayagim orda resmen 😐
Zuzuu Glyldz ben yönü nasıl bilmiyorum her yerden vuruyor sanki en son ultrosanda yan şekilde yatıyordu acaba döndü mü bilmiyorum hissetmedim yanii
BurcuBozyiitGgebakan Glmsr bilmiyorum salı günü randevum var bakalım dönmüş mü 🤦🏼♀️ Ayaklarımın şişinden üzerine basamaz oldum 🤦🏼♀️