Nesliaktag canım öncelikle hiç canını sıkma bende içiyordum 3 4 hafta içtim ama hergün düşünüyorum dua ediyorum bebeğim nolur tiksindir beni ALLAH'IM nolur yardımcı ol diye nasıl yalvarıyorum göreceksin bulantılarım felan var ona rağmen tiksinmemiştim neyse bi sabah uyandım dedim sigara içeyim aldım elime ama diyorum içtiğim sigara 10 santim benim çok isteyerek ALLAHın bana lutfettiği bebişim daha milim bile değil o kocaman sigara ona nasıl zarar verir düşünemiyorum bile aldım sigarayı yaktım daha bir tane çekmemle kusmam bir oldu kendimi pskolojik olarak zorladım canım. Annelik fedakarlıktır. Ona bir şey olsa hemen kendimizi suçlayacağız vicdan azabı çekmek istemiyorsan bırak ben içiyorum bir şey olmadı diyenleri de sakın takma!! Senin bebeğine de olmıcak diye bir şey yok ki rabbim kimsenin evladına zarar vermesin canım benim 🙏