İlk başta bende de oldu kız gibi hissettim ama erkek olduğunu öğrendim 21 haftadayız şimdi onun bana ihtiyacı varken onu beğenmemek Allah’ın verdiğine razı olmamak gibi düşündüm kendimden utandım şimdi benim kimiiinnn oğluşu buggg diye seviyorum öncelikle herşeyin hayırlısı canım