37 haftamızdan gidiyoruz gecen hafta bebek kafası asagıda diye catı muayenesi olmuştuk acıklık falan rahimde yumuşama yoktu . Bu hafta da kontrol edecekti ki bebek yukarda diyip etmedi . Sizde de böyle oldumu normal doğum istiyorum. Tekrar kanala girer mi acaba