Iugsya Merhaba hanımlar🌸 B12 ve D vitamini düşük çıkıpta ilaç kullanan var mı? veya ilaca başvurmadan yiyeceklerle normale döndüren. Benim düşük çıktı ve ilaç kullanmak doğru mu endişeleniyorum. birde idrar yolu enfeksiyonum çıktı onun içinde aksef antibiyotik verdi kullanan oldu mu acaba
naz_tugce Iugsya canım ben d vitamini, decavit, omega3 ve kan ilacı kullanıyorum Allah’a şükür bir sıkıntı yok 5,5 aylık hamileyim doktorun uygun gördüyse bence kullanmakta sakınca yok diye düşünüyorum ama gıdalarlada almaya çalış tabiki