esmerrmm Kizlar bebegimi hep sol tarafimda hissediyorum sizce kizmi erkek mi oyle bir duyumlar almistim burada 😄 18 haftalik olmak uzereyim halen cinsiyeti ogrenemedim devlette
Miskokulum35 Ben bu olayı doktoruma sordum 😂😂yok öyle birşey uydurma dedi 😂bende hep solumda hissettim kız bebek bekliyorum inşallah. Ama alakası yok dedi. Ayrıca yengemde hamile 15 gün var aramızda oda hep solda hissetmiş ama erkek olcak😂
Miskokulum35 esmerrmm aynen 😂sanırım birkaç kişi daha sormuş. Herkeste bunu soruyor dedi 😇inanmıyorum böyle şeylere
04052016mh esmerrmm ilk bebeğim hep soldaydı hatta belimin ağrısı bile sol bacağıma vuruyordu erkek oldu 😊 şimdi de iki tarafta ağrıyor ama sağ yoğunlukta gibi ama yine oğlum olacak Allah’ın izniyle yani doğru değil bence bunlar 😊 ultrason resmî yok mu burda tahmin edenler oluyordu
04052016mh esmerrmm hımm fotoğraf çekmek isteyin bende daha küçükken gitmiştim devlete resim istedim kağıt yok ama telefondan resim çekebilirsin demişti güzel bir pozisyon yakalamıştı çekmiştim kalktıktan sonra canım
04052016mh esmerrmm hımm en iyisini yaparsınız hem büyümüşte bebiş öğrenirsiniz cinsiyet göstermezse de 10 gün içinde kontrol oluyor bir daha gidersin 😊