Sareliidunyam Şu an 36 haftalık hamileyim, gram belirti yaşamadım. Eğer adetim gecikmeseydi anlamadım bile hamile olduğumu, aşermeyi bile ilkini hamile olduğumu bilmeden yaşadım ikincisini de 2 aylıkken falan onun haricinde hiçbir belirtim olmadı. Uyku bana da yapıyordu özellikle ilk 3 ay çok uykum oluyordu. Yani normal bi durum, herkesin hamileliği bir geçmiyor herkeste bulantı ya da farklı bir belirti olucak diye bir şey yok, sıkıntı yapmayın