Merve212121 Arkadaşlar geçen hafta ultrasonda böbrek taşı gördü doktor çok önemsemedim bu sabahtan itibaren çok sancım var böbrek taşı ağrısı tam olarak nerde oluyor ? Benim şu an sol kasığımın oralarda bi yere ağırıyor 14 haftalık hamileyim
kelebegimm07 Merve212121 böbrek taşı kasikla alakası yok cnm dayım 2 senede 1 taştan ameliyat oluyo nerdeyse sağ sol arka böbrekte hissedilir. Bende 2 defa kum döktüm ağrısı 2 bobregimde vardı kaskkla bibaglantisi olmaz ki. Ama yaşadığın şey çok zor durum başıma geldi çok kötü Allah düşmanima yaşatmasın. Umarım biran önce geçer cnm🙏
Kaderimm Merve212121 cnm çok önemli bi durum doktora gittiğinde muhakak şöyle doktoruna ben düşürdüm çok zor doğumdan beter ağrısı erken doğuma bile yok açıyor 😔 kaşıkla pek alakasi olmuyor ama eğer mesaneye düştüyse sürekli tuvalete gitme isteği oluyor biraz agrida yapıyor tuvalete gittiğinde afedersin öyle dolu dolu çişini yapamıyorsun yarim yarim geliyor oyuzden sürekli tuvalette buluyor insan kendini 🥺 Rabbim tez zamanda şifa versin🤲
Momsmoms Merve212121 8 kere düşürmüş biri olaraktan kasıktada hissebilirsin canım elini yumruk yap hafifçe böbreklerinin üzerine vur taşsa çok ağrır dokunamazsın kasıkta hissetmenin sebebide idrar kanalına inmişse ondan orada hissedilir cok ağrır bol bol su içmekten başka çare yok bunda hamile olmasan kas gevşeticilerle hafifliyor ama hamilesin🤷🏻♀️
Serra06 Merve212121 bende düşürdüm 7 haftalıkken eğer kanala girmişse kasıklarda ağrı yapar inanılmaz derecede bir ağrısı var. Sol bobregimde hala 19 milim taş var hem kadın doğum hemde üroloji takipliyim. Ve taş olduğu için sürekli enfeksiyon mikrop var idrarda. Antibiyotik tedavisi alıyorum. Bence sende vakit kaybetmeden doktora görün tekrardan
Merve212121 kelebegimm07 teşekkür ederim böyle kasık ağrısı değil ama sanki böyle tuvalete gidince rahatlayacam gibi geliyor ama geçmiyor ağrıyı seçemiyorum başka bişey olmasında böbrek ağrısı olsun
kelebegimm07 Merve212121 böbrek taşı hafife alınacak şey değil cnm ilerlerse Allahım korusun ya hatırlamak istemiyorum yaşadıklarımı. Önlem al biran önce büyümesin canm doktor bişi demedi mi ya ilaç tedavi vs?
Cansu64 Merve212121 taş kanala girdiyse ağrı yapıyor kasıkta bol bol yürü ve su iç düşecek kadar kücükse idrarında farkedersin tuvaletin var gibi gelir gidersin bi damla gelir herhangi bi kaba yap kücük tuvaletini görürsün bile düşen taşı allah şifa versin
Merve212121 kelebegimm07 kendi doktoruma gitmemiştim kendi doktorum görmedi başka bir doktor gördü ilaç yazdı sanırım ama almadım keşke alsaydım en işi hafta içi devam ederse doktora gitmek
Ebru92 Ben yaşadım o böbrek ağrısı yan taraflarda oluyo genelde, kasıklarda ise taştan değildir bence🤨 şu anda da 33. Haftadayım böbreğimde taş var yine doktor tedavi vermedi ilaç falan
Feyza-nur Merve212121 canım bende geçen hafta oldu karnımın sağ alt kısmında ve kasıklarımda şiddetli sancı ve batma oluyordu doktor milimetrik taş ve kum var dedi birde enfeksiyon cıktı bol bol su önerdi bir tanede ilaç verdi haftaya yine gidicem bakalım