CerenYigit Arkadaslar merhaba 3 ay once dusuk yaptım ve bu ay ovulasyon denedim 12.gunumdeyim 26 gün döngüm oldu suan yumurtlama var mi acaba yardimci olursaniz cok sevinirim
Ozlem14 CerenYigit yok malesef ç çizgisi t kadar ya da daha koyu olması gerekiyor görene kadar pes etmeden devam etmelisin bence.
Trilece Testi yapmaya devam et canım yumurtlama görene kadar da hafta iki kere iliski öneriliyor spermin taze kalması için