Çok şükür sağsalim kucağıma aldım ben 6 yıldır evliyim 2 düşüğüm oldu ondan sonra olmadı çok gezdik çok doktora gittik olmadı en sonunda tüp bebek yapmaya karar verdik İstanbul’da tedavi gördük hamile kaldım 6. Haftada kanamam oldu 15 gün sırt üstü yatım rahim ağzı yetmezliğim vardı serklaj oldum hep uzandım dinlendim çok iğne ilaç kullandım Doğuma kadar hep korku telaşla geçti hamileliğim ama çok şükür hepsi geçti doğumuma 10 gün kala devletteki doktorum sezeryanna karar verdi bebeğin omuz bölgesi geniş diye 22 Nisa’na karar verdik ve 20 Nisa’nda sabah kalktığımda baktım ki ağrım var önce önemsemedim sonra baktım çoğalıyor azalmıyor kalktım hazırlığımı yaptım banyo yaptım ikindiye doğru dayanamayıp hastaneye gittim nst de hiç sancım yoktu eve gönderdiler sancın yok eve git kanaman yada suyun gelirse hemen gel dediler saat akşam 19 gibi sancım çoğaldı 10 dk da bir gelen sancım 5 dk ya düştü yürüyüş yaptım serklajımda açılmamış sezeryan olacağım için hem o aklımda hemde kendimi sezeryan hazırladığım için normal Doğum bana çok zor geliyordu baktım sancım çoğalıyor sahura doğru saat gece 2 de eşimi uyandırdım kalk dayanamıyorum dedim eşyalarımıda aldım her ihtimale karşı çıktık yola hastaneye vardık kadın Doğum servisine gittim nst bağlandım sancı yok dedi ebe ya dedim bu sancıyla dyanamam sezeryan gününe kadar en sonunda başka nst ye bağladı sancım Doğum sancısı çıktı doktor geldi ultrasyona aldı bebeğim 3800 görünüyor dedi bu kiloyla Doğum yaparsın bebeğin omuz bölgesi geniş olduğu icin zorlanırsın önce serklajımı açtı sonra çatı muanesi yaptı 3 santim açılman var dedi sezeryana alacam hazırladılar beni sedye ye aldılar sontayı taktılar biraz canım yandı ama geçti sonra spinal enistezi yapıldı inanın ki hiç acımıyor ayaklarım yavaş yavaş uyuştu başladılar tansiyonum yükseldi başım döndü biraz gözümü kapattım bir saniyelik bişeydi kustum da dok gitmiştim 😂 baktım bebeğim ebenin kucağında simsiyah saçlarıyla nasıl ağlıyor ya dedim güzel mi ebe bana evet çok güzel bir kzın oldu kilosu 3kg 650 gr dı boyu da 51sntim di bebeğimi götürdüler muane için benimde dikişlerim falan atıldı bebeğimden önce odaya gittim sonra bebeğimi getirdiler eşime bak bebeğimiz geldi eşim hemen kucağına aldı çok duygulandı ve ağladı refekaçcı olarak kız kardeşim kaldı iyikide kaldı çok yardımcı oldu bana ilk kalkış zordu sonra yavaş yavaş yürüyüşlerimi yaptım baya şiştim sonra çok çabuk toparlandık evime geldim bebeğimi banyosunu yaptık kaynanam yıkadı kendi yemeğimi kendim ısıttım yedim ağrılarım oldu ama hafif hafif çok normal bence hastanede biraz kanşekeri düşüktü bebeğimin mana verdik kaşıkla toparlandı iki gece kaldım ve taburcu olduk göğüslerimin üçü yara olmadı göğüs üçüm küçüktü emme ye çalışırken zorlandık göğüs ücü kapağı almadım ve şimdi 10 günlük yanımda uyuyor herşeye değiyor gerçekten annelik çok güzel allahım isteyen herkese nasip etsin inaşallah 🌸💖🌸