Bir günlük anneden herkese merhabalar. Geçenlerde bir post açmıştım iki cm açıklığımin olduğuyla ilgili tam bir hafta sonra doğumum oldu çok şükür oğluma kavuştum. 28 nişan akşam sekizden sonra düzenli olarak kırk dakikada bir sancı giriyodu ama öyle şiddetli değildi anlamaya çalışıyodum doğum sancısı falan mı diye gece 12 den sonra yarım saatte bire düştü sonra 15 dakika da bir oldu duşa girdim hemen yarım saat sıcak su altında durdum çok rahatlatiyodu çıkıp Meryem Ana otuna Meryem suresini okuyup suya koydum sancılarım beş dakikada bire düşünce artık hastaneye gidelim dedik keşke biraz daha bekleseydim ama bilemezdim ne olacağını saat üçte hastanedeydik gidince 5 cm açıklık olduğunu öğrendik sancılar beş dk da bir giriyodu ama dayanilmayacak gibi değildi saat yediye kadar böyle geçti yediden sonra şiddetlendi sancılar dakika da bir oluyodu en son geliyo diye bağırıyodum ebe kontrol edince tam açıklık olmuştu saçları görünüyo dedi hemen doğum yapacağım yere aldılar beni nefes kontrollü yaparak üç ıkınmada kaydı çıktı aslan oğlum birkaç tane dikisim oldu 3600 50 cm doğdu devlet Hastanesi’nde doğum yaptım Allah razı olsun hepsinden hepsi çok iyilerdi hiçbir terslik yaşamadım Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsin inşallah
Depent doğum sonrası çok iyi oldu ama öncesinde sık sık muayene edildiğim için zor oluyodu
Göğüs ucum olmadığı için yara oldu hemen krem kullaniyorum bakalım bebişim emdikçe onun acısı bile çok tatlı geliyor 😀
Herkese kolay başarılı doğumlar diliyorum Allah yardımcınız olsun ben happykidse geçiyorum herkese selamlar 😍😍😍