Yaprakdokumusever Kapanma dolayısıyla minibüsler çalışıyo mu bilen var mı? Marmaraydan hastaneye minibüsle çıkıyodum da şimdi napıcam bilemedim
Aynur-13 Yaprakdokumusever illaki vardır ama saatleri çok sık değildir diye düşünüyorum 10 mayısda bende gidicem bakalım nasıl olucak
Yaprakdokumusever Aynur-13 en olmadı yürürüm artık bi kere hamile değilken yürümüştüm biraz yokuş ama 🤷🏻♀️
Aynur-13 Yaprakdokumusever ben ilk defa gidicem ayrılık çeşmesinde iniyorsunuz dimi bende olmazsa yürürüm artık