Mehtap1407 Kızlar yeni doğan bebek emzirme sıklığınız nedir? Bana doktorum 3 saatte bir önerdi siz napıyosunuz?
Nurseda0408 Mehtap1407 oğlum bir yaşında şu an ilk 2 ay 1 buçuk 2 saate bir emzirdim canım ben. Özellikle ilk 20-25 gün 1 buçuk saate bir emzirdim sarılık olmasın diye. Çok şükür olmadı da ☺️