Didosshh Kızlar slm 1hafta önce. Serklaj oldum acılmam vardı serklaj sırasında verilen serumlar dısında ilaç kullanmadım ve 1 haftadır ishalim karınn agrısı yok sadece büyük abdestim için gittiğimde su gibi ne yapabilirim benim durumumda olan var mı