Emineismail Arkadaşlar bu ayın 18′inde adet oldum 23′ünde de Adetim bitti ve Bugün ayın 30 zu Ordu’da tutmuştum Ben iftarımı açtıktan sonra lavaboya gittiğimde de kanamam vardı biraz Hani Acaba neden böyle oldu hamile de değilim