Azranefes Kızlar galiba yatışım yapılacak 34 haftalığım sancılarım çıkıyor ama yanımda eşimden başka kimse yok eşler refakatçi kalabiliyor mu acil yazın lütfen ????? Annem de Kayınvalidem de başka şehirde
Folikasit23 Azranefes kimse kalamıyor maalesef benimde tüm yakınlarım uzakta yalnız kalcam. Doktorlar asistan ebeler hemşireler yardımcı oluyordur zaten öyle düşünüyorum en azından yine de tecrübenizi yazarsanız sevinirim. İnşaallah hakkınızda herşey en güzeli olur 😌
Busra1129 Azranefes eger hastanenin odası tek kişilikse eşleri alıyorlar canım ama aynı odada 2 kişi yatıyorsa almıyorlar mahremiyet dolayısıyla bizim burda tek normal doğumda dahi annen yada eşin olabiliyor diolar
GulsahAydin Azranefes durumunuzu izah edin belki anlayış gösterirler Allah yardımcınız olsun inşallah🤲🏻
Busra1129 Azranefes ki zaten doktoruna yanında eşinden başka kimse olmadıgını sölersen eşini alırkar bi başına imkanı yok bırakmazlar bence çünkü ebe hemşire her an yanımızda olamıyorlar
Folikasit23 Busra1129 çam ve sakuraya mı kontrol oluyorsun? Ben son ikidir soruyorum ama kesinlikle eş almadıklarını söylediler yalnız olacağımı söyledilerde eğer alıyorlarsa ben yeniden zorlarım yalnız olmamak adına
Busra1129 Folikasit23 yok ben izmir ödemişde devlet hstanesindeyim kndim henüz doğum yapmadım ama agbim eşind edoğuma girdi çünkü tek kişilik odalarda dopum yapılıyor ertesi güne kdar yanında kaldı zaten ertesi gün çıktı yani ki onlar gelinin annesiyle arada değiştiler bilmiyorum devlete mi gidiyorsunuz
Msydn6 Azranefes Maalesef erkek refakatçi kesinlikle yasak canım izin verilmiyor bebeği bile 15 dk görmesine izin veriliyor onun haricinde erkek çıkarmıyorlar yukarı doğum katlarının güvenlikleri bile bayan daha 12 gün evvel doğum yaptım orda ama çok şükür ki çok memnun kaldım 🌸
Sulegorkemakyol Msydn6 birşey diyemiycem ozaman şahsen bende eşimde böyle bir durumda ortalığı ayağa kaldırdık yani çok saçma kimsen yok sadece eşin var ne olucak yani kusura bakmada o çoğu zaten o adamla yaptın sonuçta 🤨bu neyin kafası anlamadım