Bugün sabah 6 da eşimle ilişkiye girmiştik kontrolüm vardı sancılarım çıktı Sabahtan beri acilde yatıyorum 5 te çıkarttılar 8 de tekrar gel bakalım dediler hiç açılmam olmuyor ama sancılarım çıkıyor 3 litre su verdiler serum şeklinde sancılarım çıkıyor doktor 8 de gel tekrar bakalım eğer hala sancın varsa yatış dedi başına gelen var mı bu durum 34 haftalığım lütfen bilgi verin doktorlar kendi aralarında konuşuyorlardı benim hakkımda geçmezse Doğum yapacak bir şey yok dedi çok tedirginim daha hastaneye gitmedim evdeyim hazırlıklarımı yapmamıştım onları halletmeye çalışıyorum sizce Doğum olur mu ?