aselnannesi Yaaa kızlar bugün cinsiyetimizi öğrendik kızımız oluyormuş.Adını asel lina koymayı düşünüyoruz sizce nasıl bir türlü karar veremedik bide size sorayım dedim 😏
Mom54544 aselnannesi ah bacım ah Asel Lina Asel Öykü arasindaydim ben ki hala öyleyim ama neymiş canım kocam ve babam dilinde uyduramiyomus 😏niye değişik isim mis bilindik isimler nerdeymis ki anlamları da gayet güzel olmasına rağmen ikna çabalarındayım 😂
mmavi aselnannesi oncelikle ismin once sizin icinize sinmesi onemli tabiki. Annenin icine sinmiyorsa kim ne derse desin olmuyor. saglikla alin kucaginiza☺️ ama fikir olarak bence hem asel hem lina cok populer ve gundem isimler. ikisini bir arada koyma cok şık olmamis diye dusunuyorum🌸
Ays0 Önemli olan sizin beğenmeniz elbette ama fikir belirtecek olursam neredeyse o yaş grubundaki çocukların çoğu Asel ya da Lina oldu gibi geliyor bana çok sık duyduğum isimler olmaya başladı
fatmacos Mom54544 benim babam da bana aynısını söyledi ilk kızım Mihrimah Sultan ikincisi yolda Hüma Hatun olucak inşallah babam eşime diyo oğlum karar vermediyseniz başka isim mi düşünseniz 😍😅😅 bende dedim Mihrimah ı söyleyen hüma yı hayli hayli söyler
[silindi] aselnannesi öğretmenler 5 6 sene sonra yandilar butun kizlar asel, lina, zeynep erkekler aras, göktuğ oluyor😅
aselnannesi [silindi] şimdinin trend isimleri de bunlar demekki diğerleri de bana çok duyulmuş geliyor😅😊
Didi6 aselnannesi Isim bulamadık bari Asel Lina koyalım diye düşünüp konulmuş bir çift isim gibi 😅 Asel’in veya Lina’nın yanına daha farklı bir isim olsa daha hoş olur sanki. Asel Lina bi arada olunca çok banal duruyor.
Mom54544 fatmacos Asel dediğimde ilk suratima baktı o nasıl isim normal bişey düşünseydin ya kv nin adını falan koysaniza he olur o olmasın babannemin adını verelim istersen dedim güldü veeer dedi 😂
aselnannesi Mom54544 ben öyle şeyleri hiç sevmiyorum ya sonuçta çocuğa isim koymak anne ve babaya düşünüyor bazı akrabalar çevredikler o anneannenin adi koy yok babaannenin bide koymayinca trip yiyoruz😅😳
Mom54544 aselnannesi Babam biraz eskici dir annem karışmaz da halen babannemin hayatından devam etmek istiyo ama bizler yaptirmiyoruz tabiki 😂😂