Pitpite ben ilk testim neg gelince önlemi arttırdım vs korudum güya kendimi ama aklıma yatmıyordu bi gün önce eşimle aynı odada dipdibe uyumuşum nası bulaşmıyor diye
sonra öksürük şiddetlenince 2. Testi istedik emindim poz geleceğine o da neg geldi ben de yakasını bıraktım 😂öksürük de zamanla azaldı ya gerçekten o alerji muhabbeti denk geldi ya da gerçekten doktorun dediği doğru kimisi hiç belirti vermeden atlatıyor ve testte çıkmıyor 🤷♀️ Saçacak param olsa antikor testi yaptırırdım 😂