Prensannesii38 11 aylık bir oglum var 34 haftalık gebeyım oglum 38+2 de normal sekılde dogdu simdi kızımı bekliyorum aceba daha erken mı dogar merak ediyorum sizlerin nasıl oldu
HavvaMerve Prensannesii38 İlginç bir teori ilk kızım 2 hafta erken doğdu şimdi 27+1 haftalığız bende merak ediyorum ama doktorum dedi zaten ablası gibi o haftalar da sezaryen olursun dedi
Prensannesii38 HavvaMerve anladım canım bende sordumda o cıvarlarda dogar dedi merak ettim aceba erken mı oluyor biraz daha diye 😊
Yusrahmet Prensannesii38 ikinciler az sabırsız oluyor galiba ilk oğlumu 37.haftada normal dogurdum 2. Oğlum 35 haftada geldi 17 günlük anneyim darısı saglıkla sizlere olsun
Prensannesii38 Yusrahmet ya gozunuz aydın bende merakla bekliyorum ne zaman dogacak Rabbım guzel gunler buyut eyi nasip etsın
merweeilbey1 Prensannesii38 valla canım ben ilk bebeğimi 36 haftada doğum yaptım şimdi ikinci gebeliğim 36+3 günlüğüm inşallah 38. Haftaları görmek istiyorum inşalalh bekler ama sancım var iki gündür bakalım hayırlısı doktorum da gelir demişti zaten 37 yi görsek yeterli demişti ciğer gelişimi için
Prensannesii38 merweeilbey1 ınsallah durur canım hayırla Saglıklı sekılde kucagına al ınsallah zamanında saglıklıca gelsınlerde ne zaman gelirler onemlı yok
Sedef27 Bende ilk oğlumu 36+3 günlüktü sağlıklı doğum yaptım şimdi ikici hamileligim 36+1 günlük zamanlama aynı olur mu acaba mayısın ikisine ilk oğlumun doğum günü bakalım rabbim hayırlısını versin hepimiz için 😊😊
yesilesinti Prensannesii38 ilk oğlum 38+2 de ikinci 38+3 de şimdi kızımı bekliyorum 38+4 olduk daha tık yok😅
Emineismail Prensannesii38 Ay canım erken olmadı mı oğlum daha küçük Allah yardımcın olsun valla ben bir tane bakamıyorum çok zor ya çok yaramaz
Prensannesii38 Emineismail erken oldu tabıkı ama Rabbım nasip etti biraz zorlanıcaz sonrası rahat edıcez ınsallah isteyerek olmadı acıkcası ama ıyıkı olmus diyorum 😊