Hulo__2692 Nasıl gidiyor hamilelik bı sıkıntınız var mı 19 haftalik hamisler bebeklerinizin cinsiyeti ne ?
Meless Hulo__2692 yarın 18.haftama gircem sayılır mı?🙃 maşallah iyiyiz cinsiyetimiz kız👧 Acıkınca midem yanıyor,kazılıyor gibi bir şey oluyor sadece🥰
Burcunur__ Hulo__2692 buradayız 19+4 haftalığız cinsiyetimizi öğreneli 4 gün oldu ☺️ Kızımız olucak ❤️❤️🌺🌺
Hulo__2692 Meless o bendede oluyor çok karnım kaziniyor ama canım bişey istemiyor bi sakınca olur mu bebise
Meless Hulo__2692 vallahi sanmıyorum doktorum sen yemesende parazit gibidir bebekler korkma dedi geçen hafta. Ben yiyorum vallahi ilk üç ay yemeye hasret kalmıştım🙄
Esma3350 Merhaba bizde bugün tam 19 haftalığız . Kızım olucak ve sanki bugün bi hareketlenme var gıdıklanma yada hıçkırık tutar ya hafif hafif karnımda ilk defa hissediyorum sanırım kızımı ☺️
Meless Hulo__2692 sabah kahvaltısında mutlaka yumurta yiyorum gün içinde de normal yemeğimi. Günlük 1 tane muz ve 1 bardak süt içiyorum. 2,5litrede su canım
Nelmali Hulo__2692 bir kaç saate 20ye terfi edeceğim ama hala 19 😁 genel olarak her sey çok iyi ama kızım biraz aşağıda çok ayakta kalınca kasıklarıma baskı yapıyor bugün kontrole gittim amuda kalkmış o yüzdenmiş neyseki riskli bir durum yok doktor sağlıklı olduğunu söyledi 🙏🏻
Redpepper 19+2 yim henüz hareket hissedemedim bunun dışında bi sıkıntım yok şükürler olsun enerjik hissediyorum iştahım açıldı 4 kilo almışım tabi biraz buna üzüldüm 😂