Zeynep-10 20.haftamdayım saçlarım belime gelmek üzere ve bu gidişle rapunzel olarak doğuma gideceğim. İyi, güzel, hoş uzun saç tam benlik de uçları süpürge gibi olacak 🥴 kestirmeli mi ne yapmalı ?
Burcunur__ Zeynep-10 bende 20 haftalık hamileyim kestir yahu hurafelere inanma ❤️ Kestirdim ben çokta rahatladım hamilelikte saçını kesersen bebeğin ömrü kısa olur diyolar o lafa takıldın galiba . Allah’ın yazdığı ömrü saç keserek kimse değiştiremez hep batıl inanç hurafe söz bunlar istediğin gibi kestir güzelim ☺️☺️❤️❤️
Zeynep-10 Zeynep-10 Biranne2 Anneler ah anneler, öyle bir inanış yerleşmiş ki kafalarına ikna edemiyorum 😬
Serha Bende 20 haftalıkken kestirdim saçlarımı bu tartışmayı duymamıştım bile sonradan öğrendim iyi değil hamileyken kestirmek fln dediler ama kestirmiştim bir kere
Biranne2 Zeynep-10 öyle kuzum malesef ama sıkıntı yok kestir anne doktorum izin verdi dersin olmadı kırmamak için ☺️
Busra3509 Zeynep-10 ben. 2 defa kestirdim ve cok rahatladım. Batıl İnanclar icin kestirmiyorsanz hic bosuna takmayın 😊
Hanim90 Zeynep-10 batıl inanç bunlar tatlım daha anne karnından siz de bebeğinizde kurtulun şu batıl inançlardan toplum gün geçtikçe ilerleyecek bilimle ilgilenecek derken şamanizme geri dönüyoruz yahu.