Mom047 Bayanlar 32+1 im.Tahlil verdim.Enfeksiyon çıktı idrarımda.Doktor Molcef verdi.Varmı kullanan ?
TheBaby Mom047 Gebelikte kullanılması serbeat antibiyotikler var. Kullanmazsanız enfeksiyon erken doğuma sebep oluyor
Fatmaada2015 Mom047 38 haftalık olucaz dün de ben grip boğaz enfeksiyonu oldum agumentin er boğaz spreyi werdi kanımda da enfeksiyon çıktı 2 gün ateşim düşmedi şimdi grip boğaz ağrısı baş ağrısı halsizlik war 6 günüm war doğuma inş geçer
Busra3509 Mom047 bendede bugun enfeksiyon cıktı baya hemde. Banada molcef verdi 33+3 benimde. Lokosit Erosit cok hatta kristal bile cıktı idrar da o kdr yüksek benim 🥴🥴🥴
Elif5361 Mom047 25 haftalığım benimde enfeksiyonum ve idrarımda kan var ilaç kullandım azosilin pazartesi tekrar vericem 3 hafta geçti inşallah düzelmiştir ya
Busra3509 Mom047 merhaba acaba molcef kullanmaya basladnz mı faydası olyo mu. Ben daha bugn baslıcam. 🙏🙏