acemianne78 Kızlar pazartesiye araştırma hastanesine randevu aldım fakat 4 yaşında kızım da gelmek istiyor götürebilir miyim sıkıntı çıkar mı acaba ?
Senayyalcin acemianne78 Sorun olacağını sanmıyorum sonuçta kızınız ve yapacak birşey yok sizinle gelmesi çok normal
aslannaz21 acemianne78 canm benimde 8yasinda kizim var mecbur goturuyoruz esimle kizim disarda bekliyor bende muayene oluyorm ###
Tugba61 Bırakacak kimseniz yoksa yapacak birşey yok tabiki birşey diyeceklerini zannetmiyorum. Ama naçizane tavsiyem bi sağlıkçı olarak bırakma imkanınız varsa hiç o yaştaki evladınızı hastane ortamına sokmayın.
Sadece_anne Bende goturecegim pazartesi 1 buçuk yasinda yapacak birşey yok nerde bekleyecekler kimse yoksa