Gzl_Anne bende normal doğum istiyorum doktorla konuştum engel değil bir sorun olmaz dedi ama tabili doğumdan sonrası benide korkutuyor acıdan ağladığım günler oldu ama çok şükür şuan iyim inşallah sizinde geçer bir an önce suya oturmayı mutlaka deneyin rahatlatıyor