Aysima07 Hanımefendi size yazmadığına göre enfeksiyonunuz çok da yüksek değildi belki . Yani en ufak enfeksiyonda antibiyotik yazan doktorun(sizin yorumunuzla çünkü ben hayatımda öyle saçma bir şey görmedim) amacı ne olsun sizden yararı ne ki ? Doktor okumuş 6 sene siz ondan daha iyi bilecek değilsiniz , hala yanlış yorum yapmaya devam edip de normal yol denesin sonra doktorun dediğini yapar yazmanız doğru mu? Bazı enfeksiyonlar normal doğal yollarla çözülmez adı üstünde enfeksiyon . Bebeğe zararlarını öğrenin bakalım antibiyotik mi enfeksiyon mu daha zararlı ?Ayrıca güvenle de alakası yok belki ilk hamileliği ya da hamileliğinde ilk kez enfeksiyon oldu ilacı sormak istedi ne var bunda ?