Merhaba arkadaşlar
Suan 39. Haftadayız sancı ve açılmam yok, doktor 40 ı tamamladığında hala açılman olmazsa sezeryan ile alırız dedi.suni sancı ile açılmanın olmayacağını söyledi. Var mı suni sancı ile açılması olan yada açılma olması için tavsiyesi olan ☹️