Kızlar merhabalar🙋♀️ 37+4 teyim bugün çatı muayenesi oldum . Öncelikle ben vajinusmus hastasıydım . Eşimle bu problemi aştık . Sonra bebiş geldi . anlatılanlar gibi değil kendinizi kasmamıza asla gerek yok. Hiç can acıtıcı bir şey değil 2 sn ilk bir işlem . Ben biraz kendimi kasmışım . Doktorum fiziksel olarak normal doğuma müsaitsin ama kendini kasmaman lazım dedi . Psikolojik bir durum . Bu sırada perine mesajını burda okuyordum hep onu sordum . Hamileliğin ilk döneminden itibaren yapılırsa belki faydalı olabilir . Ama onun da düzeyini ayarlamak lazım. Abartıldığında kasların gereksiz kasılmasına sebep olur dedi . Ve bana su süreçte önermedi . Yani herkes yapıyor faydalı diye biliyordum sizi de bilgilendirmek istedim . Kişiden kişiye değişiyor olabilir tabiki 🙋♀️