Kizlar
25 günlük bebeğim meme+mama olarak besleniyoz
Aptamil denedim
Şuanda Bebelac Gold 1 denedik 1 hafta boyunca icmesinde sorun yok içiyor amakii bazen kendini bı sıkiyo kıpkırmızı oluyo kakasida bebeğimin hardal sarısı ve içi puturlu çokta sulu değil diyorum acaba mamamizimi gene değiştirsek kendini sıkması korkutuyor beni