Hatice35 Arkadaşlar tsh düşük çıkmış bende, doktor bunun için ilaç kullanmamı gerektiğini söyledi ve dahiliye yönlendirdi bu süreci yaşayan oldumu bebeğe zarar verirmi 18+0 haftalığım
Gulcicek Hatice35 canim benimde düşüktü ilk 3 ay sonra normale döndü. Bebegim gayet sağlıklı 23+3 üm şuan 🙏
07-02-2019 Hatice35 benim suan ole 14 haftada dusuk cıktı endokrıne gittim ilk 3 ay normal ddı 0. 0 degerlerine duserse ılac baslıoz ddı doktor yuksek lık tehlikeli dusuklukte okdr tehlike yok ddı ayda 1 takip ddı bakalım duzelcek mı dıe ılacta baslatmadı
112Zeyno- Hatice35 benim de düşük çıktı endokrine yönlendirdi çok bi düşüş yoktu ama bakıldı ilaca gerek duymadı sonra ki tahlillerim normal çıktı hep
Gulcicek Hatice35 rica ederim ne demek insan korkuyor haklısın bende cok korktum. Bi de tsh yüksekliği daha çok. Bizim gibi tsh düşüklüğü az bilgi de pek yok
Hatice35 07-02-2019 aynen dediğiniz gibi yüksek çıkması tehlikeli Bi hafta sonra doktora gidecem bakalım inşallah düzelir
Hatice35 112Zeyno- o zaman ilaca gerek yok ben çok korkmuştum ilkte çoğu kişi ilaç kullanmadan düzelmiş, teşekkür ederim 🤗