Aleynaasmsek yok üzülmeyin bende burda görmüştüm gebeligimin basında cok arkadasa denk gelmiş hep yazmışlardı . Salgın dönemi şimdi bende bişey diyemiyorum ama hastahanelerde ve dr politikası buysa yalnş gebelik takibi yapan doktorun sonuna kdar devam etmesi gerektigini düşünüyorım.