hellobaby0 Annemin edeclet hesabından başvuru yapıp Kızımın riskli gebeliği var, doğumu bir hafta içinde gerçekleşecek, refakatime ihtiyacı var, yazmıştık. 😢 Doktorum da belgeye kendi hazırladığı belgeye aynı şekilde bir hafta içinde doğumu gerçekleşecek, annesinin refakatine ihtiyacı var yazmıştı.
Daha önce bu forumda doktorum hamilelikte kaçıncı haftada olduğumu ve aile refakatine ihtiyacım olduğunu yazdı, onla başvurduk diyen vardı. Aynı gerekçenin bir yerde kabul görüp diğer yerde görmemesi ne kadar saçma…
Valiliği arasak çözüm olur mu sizce?