So12345678 Devlet hastanelerindeki bazı doktorlar siz sormadan hiç bir şey söylemiyor.Hele de sürekli aynı doktora gitmiyorsanız daha da cevapsız kalıyor sorularımız.Aksi bir durum söz konusu olsaydı direk kürtajdan konu açardı ya da direk söylerdi , o yüzden meraklanma herşey yolundadır.Bende 2. Kez hamileyim ve 7+4 olduk 00.00 itibariyle..2 gün önce yine devlete gittim henüz özel hastaneye başlamadım.Bu doktorda dinletmedi sadece kalp atışını ekranda görüyorum dedi bana da gösterdi Allah tan.insan ister istemez bir endişe duyuyor sonuçta ne hayallerle büyütüyoruz içimizde.Sakın stres yapma , durumun varda özel bir hastaneye git doya doya duy bebeğinin kalp atışını 😊