Hafissee prensimgeliyor yiyorum ama şey bir haftadıe cok hastayım iştahsızlık var bide tetanoz zamanı da iştahsızlık oldu bazen de aşırı iştahım açık oluyo ama hamurişi pasta börek yemiyom hiç bazen cikolata o kadar genel olarak iştahsızlık var 🤢
miniginannesi9 Hafissee çıkmaması ilginç olur. Bı litre su içip tartilin. Vücutta olduğu için bı kilo fazla çıkarsınız. Bebek de bizim içimizde olduğu için kilosu dahil. Zaten bebek doğar doğmaz herkes ameliyattan çıkar çıkmaz beş kiloya yakın veriyor
Hafissee miniginannesi9 Cigdemss haftaya bidaha tartılayım en iyisi . Çünkü bütün yediklerimi cıkarıyorum bir haftadır ondan da oldugunu düşünüyorum gözlerim çöktü resmen
Cigdemss Hafissee fizik kurallarına aykırı o dediğiniz. Yer çekimi olduğu için suda da olsa çıkar. Doktorda tartılıyorsanız ordan takip edebilirsiniz. Bebek almıştır siz almamışsınızdır.
Ervaerva Hafissee öyle bir şey yok canım yanlış bilgi aktarmışlar . Hamilelikte 10 kilo aldıysanız bebeğiniz 4 kg doğduysa 10 kg 4 kilosu zaten bebek geri kalan sizin aldığınız kilo ve bebeğin suyu vs sidir 😇
Hafissee Ervaerva Minnakkannesi haftaya bidaha tartılayım en iyisi . Çünkü bütün yediklerimi cıkarıyorum bir haftadır ondan da oldugunu düşünüyorum gözlerim çöktü resmen
Minnakkannesi Hafissee hayatımda böyle saçma bir fikir duymadım kusura bakmayın ama 🤗 bir tişörtün ağırlığı bile tartıya yansırken 2 3 kiloluk bebek nasıl yansımaz 🤗
Cigdemss Hafissee kilo veriyo olabilirsiniz. Bulantılarınız oluyorsa. Ama normal ya sağlıklı beslenip fazla yemeyince kilo alımı olmuyor. En güzeli az kilo, bebek iyi olduktan sonra fazla olmasına hiç gerek yok. ☺️👍
Minnakkannesi Hafissee su olabilir ben oğlumda son iki ay yemek yiyemedim oğlum kilo aldı ama benim kilo artmadı çünkü ben kendim zayıflıyordum yemek yemediğim için belki öyle bir durum olabilir
umyahsen ogrencianne35 neyse ki yanlız olmadığıma sevindim şuan yaau😅😅😅 çok belli olmuyor ama almışım yani o kadar 😅 inşaAllah bebişlerimiz de alıyodur 🤗😇
Aframmm Ben kızımda 54 kilo ile hamile kalmıştım 64 kilo ile sezeryan oldum bebek çıkınca geri 54 e düştüm 😇 hiç kilo almamıştım