Animes çok güzel açıklamışsınız, bende solente pregnayı kullanmaya başladım gerçekten yedirmesi zor beyazlık bırakıyor mineral filtreli olduğu için. Ama hamilelikte önerilen bir kaç güneş kreminden biri o yüzden bu yazı da böyle geçirelim bebeğin sağlığı için, bir şey olmaz diye düşürenerek devam ediyorum. Eğer çok makyaj yapan biri değilseniz pregnayı önerebilirim koruması gerçekten çok güzel. Ama makyaj yapıyorsanız uygun olduğunu düşünmüyorum ağır bir yapısı var.