YagmurAnnesi SevalAkgz Genelde Sebamed ya da Mustela öneriyorlar. Dalin'in yeni doganda konak yaptigini söylüyorlar. Ben Chicco setini aldım.
Mrvbdk YagmurAnnesi yok hiç yaşamadım öyle bsey belki bebeğin cildine göre olan bseydr bazen doktor daha farklı şampuanlar önereblyr benm bebeğimde yan etki yapsaydı bende değiştrrdm
YagmurAnnesi Mrvbdk Tamam canim sagolasin. Bende de kucuk bir dalin var ama baska markada almistim. İllaki bebekten bebege farklilik gosteriyordur.
MelikeEvrenolu 31 haftalık hamileyim mustela marka aldım. Ama mustelanın yeni doğan için birçok çeşidi var. Ben yeni doğan köpük şampuanını aldım konak önleyici özelliğide var diye köpük olanı tercih ettim
Busrasahin7714 SevalAkgz iki yaşında oğlum var mustela kullaniyorum cok memnunum oğlumun egzamasi oldugu icin doktor onermisti gercektende ise yaradi. Allah kismet ederse dogacak ikizlerime de mustela urunleriyle devam edecegim ozellikle losyonu bence en iyisi