Pembepanterr 4+5 ten selamlar evet hanımlar nasılsınız, ne zaman öğrendiniz gebeliğinizi kan verdiniz mi verdiyseniz kaç gün gecikmeden sonra yada adet olmadan önce verdiniz değeriniz kaç çıktı 😊
bubuiledudu Pembepanterr selamm ben gecikmeden evde test yaptım iki kere ikisi de silik çıktı kan verdim salı günü 13 çıktı beta dün yine verdim 35 e yükselmiş haftaya yine gideceğim son adetime göre 3+6 görünüyor
busra_akkose Pembepanterr merhaba bende 5+1 oldum adetime iki gün kala test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim 81 çıktı değerim 4 gün sonra tekrar kan verdim 409 çıktı ☺️☺️ Ama hala bebişi görmeye gitmedim bekliyorum biraz daha
Deniizzz Pembepanterr 3+3 son adet tarihime göre 🙈 adet öncesi 5. Gün erken gebelik testinde pozitif gördüm kan verdim aynı gün 42 çıktı değerim rabbim tamamına erdirsin hepimizinkini inşallah 😌
Beyza97 Pembepanterr 4. Haftada öğrendim ama öncesinden fark ediyodum testi yapar yapmaz iki çizgi oldu hemen. öğrenince çok farklı hissediyo insan emin olsa bile. şimdi 7 haftalık bebeğim bazen hala inanamıyorum 😁
Pembepanterr bubuiledudu Ay cok erken öğrenmişsiniz 😊 bende adetim 2 gün gecikince test yaptım silik çıktı aynı gün kanda 67 cıktı pazartesi tekrar vericem sürpriz oldu ikinci gebeliğim 😊🌿
Pembepanterr busra_akkose Bende 2 gün geçince 67yle öğrendik pazartesi tekrar kan vericem yasaklardan sonrada doktora gidicez inşaAllah 😊🦋
Aleynaa1 busra_akkose bende şuanda 5+5 oldum 2 kez kan verdim ama henüz hiç kadın doğuma gitmedim 3 hafta sonra falan gitmeyi düşünüyorum siz ne zaman gitmeyi düşünüyorsunuz ☺️
bubuiledudu Pembepanterr evet ben aslında bu ayın 3ünde kısa bir regl gördüm ve bana sonradan yerleşme kanaması olma ihtimali geldi o yüzden idrar testi yapmıştım tesadüf oldu:)
busra_akkose Aleynaa1 ramazanlık bitsin ondan sonra gideyim dedim 2 hafta sonra falan ama tam bilmiyorum bende heyecanlanıyorum ☺️☺️🥰
Ysmnordu Aleynaa1 canım aynıyız seninle 5+5 salı gününe aldım ben randevuyu duramadim içim içimi yiyor 🥰🥰
Pembepanterr Beyza97 İlk mi ? 😃 Evet bende bazı şüphelerden sonra evde olan testi yaptım sürpriz şekilde öğrendim planlı değildi rabbime şükür ikinci evladı nasip etti hayırlı zamanı buymuş demek ki hep öyle dua ettim 🦋🌸😊
Aleynaa1 Beyza97 birşey sorucam 7 haftalık olduğunuz ya bebeği kalp atışını kaçıncı haftada gördünüz ☺️
Narinko Pembepanterr adet olacağım gün evde test iki yaptım silik falan değil gayet netti. Ertesi gün tekrar yaptım o da öyle. 5 gün bekleyip korona şüphesiyle test verince gebelik şüphem olduğu için kan da aldılar ve değerim 1279 çıktı. Şu an hem korona pozitif hem de 4+6 günlük hamileyim. Ne keseyi görebildim ne de muayene olabildim. Karantinamın bitmesini bekliyorum 🙏🏻
Pembepanterr Narinko Oy kuzum olsun bitince gidersiniz geçmiş olsun 🌷 hem zaten daha ufaksınız bizde şu tam kapanmanın bitmesini bekliyorum 7-8 haftalık falan olduğumuzda ultrasona gidicem inşaAllah 😊 pazartesi kan değerime sağlık ocağında baktırıcam yine sonra dediğim gibi bekleyip kadın doğuma gideriz ❤️
Deniizzz Pembepanterr evet öyle hem güzel hem korkutucu ama değiştiremeyecegimiz seyler için korkmak endişe etmekte anlamsız sonuçta nasipte ne barsa onu yaşayacağız o nedenle kendimi günün güzelliğine bıraktım 🥰
A_S_K Pembepanterr 4-1 selam. 27 nisanda öğrendim. Kan vermedim henüz 3-4 gün geciken regl sayesinde öğrendim. :)
Narinko Pembepanterr napalım her şeyi veren Allah deyip bebeğimi emanet ettim ❤️ İnşallah salı çarşamba çıkıyorum karantinadan. İlk gebeliğim kürtajla sonlanınca çok tedirginiz eşinle ama yapacak bişey de yok 😔
Sansyoncam Pembepanterr regli olmadan 1hafta önce tezhagın üstünde duran tavuğu görünce midem bulanıp kustugumda hemen beta verdim ne olur ne olmaz diye ve 26 cıktı değer 2 sonra 80lerde ve sonra 140larda en sonda 800lerdeydi 🥶 şuan 10 haftamdayım 🙏
bubuiledudu Sansyoncam siz de bi kaç kere test yaptırmışsınız bende de erken çıktı iki kere kan verdim artış vardı hala tedirginim hamile olduğuma ikna olamıyorum salı yine kan vericem ne zaman ikna olmam lazım acaba 🙈
Sansyoncam Pembepanterr evet çünkü temizlik yapıp sürekli mutfak masası ile yer değiştiriğim için önceden öğrenmem daha sağlıklı oldu🥰🤣