Gizem957 sabaha karşı suyum gelmeye başladı. (Bu arada buraya doğum hikayemi yazmayı iple çekiyordum biraz endişeliyim, dua edersiniz ❤️) 05.20 de azar azar su geldi tam anlayamadım ayağa kalktıkça akıyordu idrar gibi hissettim biraz bekledim duşa girdim 06.30 oldu hala azar azar su akıyordu (hatta depend) giydim hemen. Doktorumu aradım 08.30 da hastaneye gelin muayene edelim dedi. Uzandım saati bekledik eşimle ve tam 08.30 da muayene oldum doktor suyun geldiğini ve doğumun başladığını 24 saatte bebeğin doğması gerektiğini söyledi. Normal doğum istiyordum önce akciğer iğnesi yapıldı bebek için daha sonra suni sancı verildi. 4 saat geçti doktor alttan muayenede hiçbir açıklık olmadığını söyledi ve kanamam oldu acil sezaryene alındım yarım saat içinde bebeğime kavuştum ağlaması kuvvetliydi beni odaya çıkardıktan birkaç dk sonra onu da getirdiler biraz emzirdim sütüm geldi ama çok çabuk yoruluyordu çok küçük, solunum sıkıntısı yaşadığı için götürdüler :(