icimdekikelebek babymom21 Medline Selçuk doğan ilgili naif strese sokmayan her şeyi rahatça sorabildiğin istediğin her vakit ulaşabildiğin biri
Girlsmom Bende Doğum için Adana’ya gideceğim Güzelyalı hastanesinde bayram bukanı çok öneren oldu bana da acaba hastanenin Doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı ?
Ebru-001 kalbimbebis24 26dayız biz daha doğum ücretini konuştunuz mu ben daha sormadım da siz kesin konusmuşunuzdur eliniz kulağınızda sag salim kucagınıza alın inşallah 😍
Glhnttr Gökmen sukgen çok iyi bir doktor arkadaşlarıma önerdim ilk başlarda gitmemişlerdi ama 35 haftalıkken gittiler ve keşke daha önce gitseydik dediler pişman olmazsınız kesinlikle
kalbimbebis24 Ebru-001 Amin inşallah teşekkür ederim siz de sağ sağlim kavuşun inşallah 😊😊 doktorla konuşmadık ama vezne de işimiz varken sormuştuk normal doğum 3400, sezaryen 3250 olarak fiyat verdiler
sclzn kalbimbebis24 bende Önder Hocaya gidiyorum cok memnunum sağlıklı cok kolay bir dogum olsun insallah 💐 evladınıza güzelliklerle kavuşun darısı hepimize 💐🥰
kalbimbebis24 sclzn Çok teşekkür ederim amin inşallah 🌸🌸 Sağlıkla alalım kucağımıza hep birlikte inşallah 💕