19+4 haftalik gebeyim. artık mantar enfeksiyonundan biktim . deli gibi akintim var resmen eşofmama geçiyor. utanıyorum ama resmen parça parça akintı geliyor. vajinal fitiller ise yaramıyor. günlük ped kullanma dedi doktor doğumdan sonra geçecek dedi. bunun başka çözümü yok mu . sürekli ıslak ıslak geziyorum.surekli iç çamaşırı değiştirme fırsatı olmuyor. of of