Seher24 Benim kızımında geriden geliyor göbek cevresi bir hafta,iki haftadır böyle diyor doktor.Ama bizim kilosu haftasına uygun boyu çok uzun,suyun iyi dedi kordon akışına baktı iyi dedi.Genetik uzun ince olacak kızınız dedi.Bazen bebekler boya gidip sonraki haftalarda kilo alıyormuş siz beslenmenize dikkat edin ,stres yapmayın. Doktor sorun yok dediyse endişelenmeyin 1,2 hafta gerisi önemli değilmiş.💛Son zamanlar da toparlar endişelenmeyin